tempus vita est

Konzultantske usluge

MCS Grupa prepoznala je važnost kvalitete pružanja usluge korisniku i značaj razine zadovoljstva  korisnika te je sve svoje svakodnevne aktivnosti kojima pruža uslugu podrške Korisnicima, preusmjerila na odjel Korisničke podrške, uz tim Poslovne analize, koji čini dio Odjela razvoja i održavanja. Tim koji pruža konzultantske usluge korisnicima čine stručni, kvalitetni i educirani kadrovi.

Naš odjel Korisničke podrške, uslugu pruža putem telefona, e-mail –a, fax pošte ili putem upitnik-forme „Vi pitate, mi odgovaramo“  kojom Korisnici direktno iz programa pristupaju agentu Korisničke podrške na način da svoj upit/prijedlog šalju pismenim putem te na isti dobivaju odgovor. Kako bi se vrijeme čekanja na odgovor Korisniku smanjio na minimum, odnosno gotovo uklonio, nastojimo samu raspodjelu preusmjerenih upita organizirati kroz prioritiziranje, kategorizaciju upita i vrijeme upita, gdje pod kategorizacijom upita podrazumijevamo činjenicu da su neki od upita klasificirani kao vrlo kvalitetni prijedlozi za unapređenje programa (no ne i problem u redu) te se na taj način razlikuju od ostalih. Svaki zahtjev/upit ili prijedlog rješava se na licu mjesta ukoliko je to moguće, dok se u protivnom prosljeđuje timu Poslovne analize gdje čeka na analizu zahtjeva, procjenu i u konačnici, rješavanje. Ono što je izuzetno važno i čega se držimo bez iznimke, javljanje je povratne informacije korisniku i provjera ispravnosti odnosno provjera zadovoljstva s rješavanjem problema. Konzultantski tim usko je povezan sa svim odjelima unutar tvrtke te međusobno ugodnu atmosferu i suradnju održava pružanjem podrške svim kolegama i odjelima. Često izloženi jako velikom broju poziva istovremeno, kao i upitima kroz druge komunikacijske kanale, sve drže pod kontrolom te radi postizanja što bolje usluge i što višeg service level-a, kreirana je procedura za postupanje u kriznim situacijama koja se aktivira po nalogu.

Poslovna analiza kontinuirano provodi savjetovanje i podršku odjelu korisničke podrške kroz održavanje internih edukacija te informiranje istog o promjenama. Također kroz savjetovanje i interne edukacije podrška je pododjelu za razvoj i održavanje te tako omogućava bolje razumijevanje zahtjeva za promjenama i nadogradnjom sustava.

Opseg posla navedenog tima dijeli se u specifično analizu, specifikaciju i testiranje. U sklopu analize zaduženi su za sudjelovanje na sastancima u HZZO-u, HZJZ-u i ostalim entitetima, sa fokusom na rasprave o predstojećim i potencijalnim zakonskim promjenama, izmjenama trenutnih i kreiranju novih funkcionalnosti te rješavanju tekućih problema uz definiranje rokova implementacije.

Nadalje, izrada specifikacije korisničkih zahtjeva kojim se objedinjuju zahtjevi svih zainteresiranih korisnika, a koji je temelj za izradu funkcionalne specifikacije te kojim se postavljaju jasne granice izmjena na sustavu, važan je dio aktivnosti kojima tim poslovne analize daje poseban značaj.

Testiranje i verifikacija ispravnosti softvera označuju osmišljavanje procesa testiranja, kreiranje testova za pojedine aplikacije, module i procedure, otkrivanje pogrešaka, dokumentiranje  pogrešaka , izradu detaljnog izvještaja o greškama, blisku suradnju sa pododjelom razvoja i održavanja te brigu o kontinuiranom poboljšanju kvalitete sustava.

Poslovna analiza kontinuirano provodi savjetovanje i podršku odjelu korisničke podrške kroz održavanje internih edukacija te informiranje istog o promjenama u sklopu dokumenata popisa promjena. Također kroz savjetovanje i interne edukacije, podrška je i timu za razvoj i održavanje, čime omogućava bolje razumijevanje zahtjeva za promjenama i nadogradnjom sustava, a što je vrlo bitno.

Tim koji pruža konzultantske usluge, odlikuje se i specifičan je po izvrsnom poznavanju programa, sistematičnosti i organiziranosti, odličnim radom pod pritiskom i izuzetnim komunikacijskim vještinama kojima predstavljaju prvu sliku koju korisnik dobiva o MCS Grupi.

Kako bi unaprijedili odnosno povećali razinu zadovoljstva korisnika na dnevnoj bazi, uveden je novi interni sustav, odnosno telefonska centrala koja nam olakšava praćenje kvantitete i omogućava podizanje kvalitete praćenja poziva/zahtjeva/upita i informacija od strane Korisnika i to u realtime sustavu koji u konačnici olakšava jednostavniji workforce management prilikom kreiranja rasporeda.                                                         

                                                                                                                                                               

                               

Kontakt

MCS Grupa d.o.o.
Zagrebačka cesta 126,
10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: + 385 1 3040-200
Fax: + 385 1 3040-205

E-mail: info@mcs.hr
Lokacija: Kako do nas? (karta)

Newsletter prijava

Val informatizacije zdravstvenih djelatnosti nastavlja se i širi te sve više dolazi do izražaja važnost elektroničke povezanosti sa...

Prijavi se

Pratite nas