tempus vita est

Tehnička podrška

Uz osnovnu tehničku podršku vezanu uz samo održavanje Medicus.Net programa, odjel tehničke podrške MCS Grupe pruža navedene usluge iz područja informatičkih tehnologija:

  1. informatičko savjetovanje
  2. projektiranje, izgradnja i održavanje komunikacijskih mreža i mrežne opreme
  3. nabava, instalacija i održavanje računalne opreme i pisača
  4. planiranje, nabava, instalacija i održavanje mrežnih i lokalnih operativnih sustava
  5. projektiranje, izgradnja i održavanje računalnih domena baziranih na MS tehnologiji
  6. projektiranje, nabava, instalacija i održavanje računalnih poslužitelja
  7. podrška udaljenim pristupom za bilo koji Microsoft Windows® operativni sustav
  8. ekološko zbrinjavanje elektroničkog otpada

Odjel tehničke podrške pruža usluge nabave, instalacije, održavanje i servisiranja mrežnih i lokalnih Microsoft licenciranih operativnih sustava, kao što su Microsoft Windows® operativni sustavi za osobna računala, Microsoft Windows® serverski operativni sustavi, Microsoft SQL® sustavi za upravljanje bazama podataka, Microsoft Exchange®, Microsoft Office® paketa uredskih programa i dr.

Uz stručno i certificirano osoblje za rad s MS softverskim proizvodima, odjel tehničke podrške MCS Grupe suvereno vrši  bilo kakve instalacije, nadogradnje i održavanje softverskih proizvoda ostalih proizvođača softvera.

Od 2011. godine MCS Grupa je i ovlašteni partner i distributer BitDefender antivirusnog programa , te su djelatnici tehničke podrške obučeni za planiranje kapaciteta, instalaciju, administraciju i održavanje antivirusnih programa, kako za verzije za nekoliko računala, tako i za poslovne verzije antivirusnog programa koje prelaze nekoliko desetaka ili stotina računala.

Kao i u cijelom poslovanju MCS Grupe, tehnička podrška također kroz svoj rad provodi sve norme certifikata ISO/IEC  270001:2005, kojeg smo ponosni vlasnici od 2013. godine. Sigurnost i diskrecija za sve vrste podataka i informacija vezanih za korisnike usluga tehničke podrške, standardizirane su  i regulirane normama navedenog certifikata.

Praćenje tehnologija i educiranost djelatnika tehničke podrške glavna su okosnica sigurne budućnosti i kvalitete usluge koju dobivate kao naš korisnik. Sve naše usluge možete dobiti u obliku:

  1. jednokratne intervencije po pozivu, naplata prema cjeniku MCS Grupe
  2. ugovornog održavanja informatičke opreme (gdje postoji mogućnost usluge po intervenciji/pozivu/ potrebi ili mogućnost odabira usluga po mjeri korisnika što se obračunava paušalno na mjesečnoj razini)

Održavanje mrežne opreme

Tehnička podrška održavanja mrežne opreme na aktivnoj i pasivnoj mrežnoj opremi Korisnika podrazumijeva detekciju i uklanjanje prekida u mrežnom prometu, detekciju i uklanjanje usporenja u mrežnom prometu, administraciju aktivne mrežne opreme, detekciju mogućih budućih kvarova, slanje mjesečnog izvještaja o stanju i performansama mrežne opreme, popravak  sa  izmjenom  oštećenih  dijelova  te  dovođenje mrežne komunikacije u operativno stanje u najkraćem roku (prema dogovoru s Korisnikom) te ostale potrebne usluge u dogovoru s korisnikom.

Održavanje računalne opreme

Osim same usluge održavanja računalne opreme, MCS Grupa nudi uslugu analize i procjene stanja trenutne računalne opreme te savjetovanja vezana uz poboljšanje iste kroz nadogradnje ili obnavljanje kompletne opreme.

Usluga održavanja računala i računalne opreme podrazumijeva godišnji preventivni pregled dolaskom na lokaciju, tehničku telefonsku podršku, rješavanje tehničkih problema udaljenim pristupom, savjetovanje pri nabavci računalne opreme, savjetovanje pri nabavci programskih alata, povlaštene cijene računalnih komponenti, dolazak na lokaciju po potrebi specifičnih  intervencija te osiguranje zamjenskog računala u slučaju nemogućnosti trenutnog otklanjanja kvara.

Održavanje računalnog poslužitelja

Razina  kvalitete informatičke opremljenosti bilo koje ustanove podrazumijeva također i konstantnu brigu o  računalnim poslužiteljima. MCS Grupa pruža uslugu održavanja kroz izrade sigurnosnih kopija aplikacije, sigurnosnih kopija baze podataka, provjeru izrade sigurnosnih kopija i dostupnosti aplikacija i baza podataka, kroz kontinuirani nadzor ispravnosti uređaja za pohranu podataka i ispravnost poslužitelja i njegovih komponenti, nadgledanje opterećenja sustava i pravovremeno obavještavanje o kritičnim razinama, ažuriranje operativnog sustava,  administraciju domenskih korisničkih pravilnika i domenskih korisničkih računa, otvaranje dodatnih domenskih korisničkih računa, dodavanje i uklanjanje pravila za korištenje internetskih i mrežnih resursa, nadzor korištenja specifičnih internetskih servisa i protokola te podešavanja pristupa i dozvola za specificirane korisnike.

Osim toga, pružamo usluge koje obuhvaćaju provjeru logova, premještaj poslužitelja, , izlaske na lokaciju korisnika po potrebi, hardversku i softversku nadogradnju poslužitelja, intervencije uslijed prekida komunikacijske i/ili strujne mreže, otvaranje dodatnih korisničkih računa (za vanjske potrebe), definiranje pristupa za dodatne korisničke račune (za vanjske potrebe), specijalna arhiviranja, kopiranja te sigurnosne kopije podataka i ostale nespecificirane zahtjeve.

Kontakt

MCS Grupa d.o.o.
Zagrebačka cesta 126,
10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: + 385 1 3040-200
Fax: + 385 1 3040-205

E-mail: info@mcs.hr
Lokacija: Kako do nas? (karta)

Newsletter prijava

Val informatizacije zdravstvenih djelatnosti nastavlja se i širi te sve više dolazi do izražaja važnost elektroničke povezanosti sa...

Prijavi se

Pratite nas