+3851 3040 200 info@mcs.hr

Agent korisničke podrške / helpdeska (m/ž)

Karijera u MCS-u

Opis posla

Pridruži se timu koji već dugi niz godina stvara najbolje i najpoželjnije Cloud IT sustave u zdravstvu. Svojim rješenjima informatiziramo zdravstvo i lider smo u ovome segmentu poslovanja.  Liječnicima omogućavamo da ne brinu o informatici! Težimo biti najbolji u onome što radimo te tražimo pojedince koji razmišljaju poput svih nas. Želiš biti najbolji u ovome što radiš i raditi za tvrtku koja je jedan od najpoželjnijih poslodavaca na IT tržištu? Javi nam se ako želiš raditi u pravoj maloj „tvornici“ softvera za zdravstvo!

Znaš li da je vrlo vjerojatno da i tvoj doktor koristi naš program Medicus.Net?

Zbog povećanja obujma poslovanja na projektima informatizacije zdravstvenih ustanova te zbog želje za kontinuiranim povećanjem zadovoljstva naših korisnika, tražimo osobe za rad u odjelu korisničke podrške (helpdesk).

Što ćete kod nas raditi?

  • zaprimanje i evidentiranje korisničkih zahtjeva, pomoći korisnicima u radu s programom
  • pružanje podrške korisnicima u radu (telefonski, udaljenim pristupom)
  • koordinacija i rješavanje korisničkih zahtjeva
  • edukacije/obuke korisnika za rad s programom (osobni kontakt)
  • svakodnevna suradnja s ostalim odjelima unutar tvrtke
  • svakodnevna briga o zadovoljstvu korisnika kroz komunikaciju usmenim i pisanim putem
  • samoinicijativno iznošenje prijedloga za aktivnosti u svrhu povećanja zadovoljstva korisnika
  • samostalno planiranje, organiziranje i izvođenje podrške korisnicima programa

Uvjeti

  • minimalno 2 godine radnog iskustva u području uslužnih djelatnosti i/ili korisničke podrške
  • obavezno napredno znanje rada na računalu (MS Windows platforma i MS Office proizvodi)
  • sposobnost efikasnog rada pod pritiskom
  • iskustvo u komunikaciji sa krajnjim korisnicima
  • sklonost timskom radu
  • visoka razina odgovornosti prema poslu koji se obavlja
  • sposobnost procjene prioriteta
  • obavezna je vrlo visoka razina komunikativnosti i samoinicijativnosti
  • temeljitost, analitičnost i sustavnost u radu
  • predanost pružanju vrhunske usluge korisnicima

Prednost: poznavanje rada u Medicus.Net programu ili iskustvo rada u medicini, poznavanje rada ordinacija primarne i specijalističke zdravstvene zaštite, poznavanje procesa u zdravstvenom sektoru.

Što nudimo?

  • ugovor na neodređeno
  • opuštenu i kreativnu radnu okolinu
  • stabilnu radnu sredinu
  • rad na novim i zanimljivim projektima
  • službeni telefon
  • prijenosno računalo
  • dodatne edukacije
  • moderne tehnologije

…ima još toga:

  • hektolitre kave i čaja dnevno
  • besplatnu teretanu
  • besplatne sistematske preglede
  • teambuildinge i druženja

    Želiš još nešto? Predloži nam!

Zainteresirani ste za oglas?

Prijava na posao

Osobne informacije

Ostale informacije