Opis posla
Pridruži se timu koji već dugi niz godina stvara najbolje i najpoželjnije Cloud IT sustave u zdravstvu. Svojim rješenjima informatiziramo zdravstvo i lider smo u ovome segmentu poslovanja. Liječnicima omogućavamo da ne brinu o informatici! Težimo biti najbolji u onome što radimo te tražimo pojedince koji razmišljaju poput svih nas. Želiš biti najbolji u ovome što radiš i raditi za tvrtku koja je jedan od najpoželjnijih poslodavaca na IT tržištu? Javi nam se ako želiš raditi u pravoj maloj „tvornici“ softvera za zdravstvo!
Znaš li da je vrlo vjerojatno da i tvoj doktor koristi naš program Medicus.Net?
Zbog povećanja obujma poslovanja na projektima informatizacije zdravstvenih ustanova te zbog želje za kontinuiranim povećanjem zadovoljstva naših korisnika, tražimo osobe za rad u odjelu korisničke podrške (helpdesk).
Što ćete kod nas raditi?
- zaprimanje i evidentiranje korisničkih zahtjeva, pomoći korisnicima u radu s programom
- pružanje podrške korisnicima u radu (telefonski, udaljenim pristupom)
- koordinacija i rješavanje korisničkih zahtjeva
- edukacije/obuke korisnika za rad s programom (osobni kontakt)
- svakodnevna suradnja s ostalim odjelima unutar tvrtke
- svakodnevna briga o zadovoljstvu korisnika kroz komunikaciju usmenim i pisanim putem
- samoinicijativno iznošenje prijedloga za aktivnosti u svrhu povećanja zadovoljstva korisnika
- samostalno planiranje, organiziranje i izvođenje podrške korisnicima programa
Uvjeti
- minimalno 2 godine radnog iskustva u području uslužnih djelatnosti i/ili korisničke podrške
- obavezno napredno znanje rada na računalu (MS Windows platforma i MS Office proizvodi)
- sposobnost efikasnog rada pod pritiskom
- iskustvo u komunikaciji sa krajnjim korisnicima
- sklonost timskom radu
- visoka razina odgovornosti prema poslu koji se obavlja
- sposobnost procjene prioriteta
- obavezna je vrlo visoka razina komunikativnosti i samoinicijativnosti
- temeljitost, analitičnost i sustavnost u radu
- predanost pružanju vrhunske usluge korisnicima
Prednost: poznavanje rada u Medicus.Net programu ili iskustvo rada u medicini, poznavanje rada ordinacija primarne i specijalističke zdravstvene zaštite, poznavanje procesa u zdravstvenom sektoru.
Što nudimo?
- ugovor na neodređeno
- opuštenu i kreativnu radnu okolinu
- stabilnu radnu sredinu
- rad na novim i zanimljivim projektima
- službeni telefon
- prijenosno računalo
- dodatne edukacije
- moderne tehnologije
…ima još toga:
- hektolitre kave i čaja dnevno
- besplatnu teretanu
- besplatne sistematske preglede
- teambuildinge i druženja
Želiš još nešto? Predloži nam!