Vjerujemo da je konstantno usavršavanje zaposlenika općenito temeljni resurs za poslovni uspjeh. Stoga naši zaposlenici posjeduju brojne certifikate, završavaju tečajeve iz različitih područja, usavršavaju se i educiraju.
75% naših zaposlenika je u mlađoj životnoj dobi, odnosno do 40 godina starosti.
MCS Grupa svjesna je da na sve veće i dalekosežnije izazove industrije i tržišta, s kojima se suočava svakodnevno, odgovara isključivo i prvenstveno svojim radom, znanjem, iskustvom, stručnošću i kvalitetama, koje čine njeni kadrovi. MCS Grupa poznaje činjenicu da je ljudski kapital najveći faktor koji igra ulogu u tržišnom natjecanju s konkurencijom, budući da su svi ostali resursi više-manje svima podjednako dostupni. Upravo zbog toga su motiviranost, entuzijazam, proaktivnosti i neprestano nastojanje povećanja efikasnosti prisutni kod svakog zaposlenika MCS Grupe.
Trenutno zapošljavamo više od 35 osoba koji rade u različitim odjelima:
Menadžment
MCS Grupom rukovodi Mendžment koji zahvaljujući znanju, iskustvu i vještinama igra važnu ulogu u organizaciji cjelokupnog poslovanja poduzeća.
Prodaja i marketing
Odjel ima krovnu ulogu u vođenju web stranice i društvenih mreža.
Odjel prodaje i marketinga uz Ured direktora ima krovnu ulogu u definiranju strateških planova i poslovnog plana Društva.
Razvoj i održavanje
Odjel je zadužen i za dijagnosticiranje prirode problema, u suradnji sa odjelom tehničke podrške, korisnicima Medicus.Net-a i eNaručivanja u slučaju pojave problema vezanih za korištenje sustava po izvršenoj implementaciji, kao i za poslove daljnje nadogradnje sustava kod postojećih klijenata te rješavanje problema stručno tehničke prirode koji izlaze iz djelokruga odjela tehničke podrške.
Odjel je zadužen za razvoj informatičkog sustava Medicus.Net što obuhvaća razvoj aplikativnog softvera te dizajniranje i administriranje baza podataka vezanih za Medicus.Net i povezane sustave.
Razvoj aplikativnog softvera uključuje analizu potreba i funkcionalnih zahtjeva za softverski dio informatičkih rješenja, dizajniranje arhitekture računalne podrške novog informatičkog rješenja, programiranje i implementaciju programskih rješenja. Dizajniranje baza podataka uključuje i implementiranje analitičkih i relacijskih baza podataka.
Korisnička podrška
Dužnost agenata korisničke podrške je ažurno provjeravati sve kanale komuniciranja te u normalnom roku odgovarati na upite korisnika. Također, ovaj odjel je zadužen i za rješavanje korisnikovih upita i zahtjeva pristiglih putem dopisa preko faxa, svakodnevnu administraciju podataka, otvaranje novih timova i otvaranje zamjena, ažuriranje popisa za plaćanje, organizaciju i održavanje edukacije korisnicima programa svih djelatnosti, te obilazak korisnika na njihovoj lokaciji ukoliko se smatra potrebnim. Odjel KP se odlikuje po izvrsnom poznavanju programa, sistematičnosti i organiziranosti unutar odjela, odličnim radom pod pritiskom i izuzetnim komunikacijskim vještinama kojima predstavljaju prvu sliku koju korisnik dobija o MCS Grupi.
Tehnička podrška
Poslovna analiza
Opće službe